مراکز خرید یاسوج

مراکز خرید یاسوج

مرکز خرید اطلس

رکز خرید اطلس جزو بزرگترین و مدرن‌ترین مراکز تجاری ایران است و به دلایل مختلفی محلی‌ها و گردشگران جذب آن می‌شوند. تقریبا هر مغازه‌ای که فکرش را بکنید می‌توانید در این مجتمع تجاری بزرگ بیابید. چندین شهر بازی و مرکز تفریحی هم در این مجمتع وجود دارند که می‌توانید اگر حوصله‌تان سر رفت به آنها سر بزنید و سرتان را گرم کنید. در میان این گشت و گذار و تفریح و ورجه وورجه، احیانا اگر گرسنه شدید هم مشکلی ندارید. می‌توانید به هر کدام از رستوران‌ها و فست‌فود‌های مجتمع که خواستید مراجعه کنید و با صرف یک وعدۀ خوشمزه، تجدید قوا کنید و دوباره پر انرژی مشغول رفت و آمد و خرید شوید.
آدرس: یاسوج- خیابان مطهری- نبش میدان ساعت
شماره تماس: 07433227672
ساعت کاری: 9 صبح تا 11 شب

مجتمع تجاری طوس

مرکز تجاری طوس یکی از مراکز خرید مهم این شهر و مورد توجه مردم بومی و گردشگران است. ساعات کار مجمتع تجاری طوس 9 صبح تا 12 شب است اما بعضی مغازه‌های پاساژ قبل از ساعت 10 تعطیل می‌شوند و برای خرید در یاسوج پس از این ساعات، نمی‌توانید روی همه‌ی مغازه‌ها حساب باز کنید.

آدرس: یاسوج- خیابان مطهری- خیابان فردوسی – بین هجرت 1 و هجرت 2

مرکز خرید گیلاس

مرکز خرید گیلاس یکی از کامل‌ترین مراکز خرید شهر یاسوج است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مرکز خرید یاسوج می‌توان جای پارک آسان آن را نام برد. در مرکز خرید گیلاس، از بدلیجات و لوازم آرایشی بهداشتی گرفته تا لوام منزل و ظروف نقره کاری تا پوشاک اسپرت و مجلسی را می‌توانید تهیه کنید.

آدرس: یاسوج، خیابان طالقانی، روبه‌روی بانک ملت مرکزی، فروشگاه گیلاس